Pages

Monday 29 June 2015

Junius 10-14: Sziget turak 2: Koh Phi Phi



Masnap reggel utrakeltem Phi Phi fele. Ezt a tippet Tundetol, a kozmerikusomtol kaptam meg annak idejen, es valoban, ahogy utana olvastam, ugy irjak le,m mint a vilag legszebb strandjat. Kisbusszal mentem a kikotoig, onnan egy ora volt hajoval. A kikotoben vart egy kis halaszhajo kinezetu taxi, ami elvitt a szallasra. Ez egy resort volt, kb 20 percre a falutol, ahol a kikoto es a mar Phuketen megismert turistakozpont volt. Gyonyoru hely volt, kb 30 autentikus fa-nad bungalo a parton, sajat stranddal es egy darab etteremmel. A hajon csak egyedul voltam, plusz  ket csonakos. mikor megerkeztunk, csak ugy szimplan a vizbe kellett belelepni, amin eloszor ledobbentem, de mikor leeresztettem a labam, megertettem: langyos viz, barsonyos homok. 

Ahh...a tengerpart szuper volt, a tenger teljesen attetszo, tiszta, a halakat szabad szemmel is lehetett latni. Mikor bementem a vizbe, olyan volt, mintha egy orias akvariumban allnek, mellettem rajokban huztak el ezek a cuki sarga-fekete csikos halak, de volt mindenfele, smaragd zolt, fekete stb. Ez korallok a talapzaton. A viz kb 28 fokos volt, a levego 30. A bungallo is szuper volt, baldahinos agy, a furdoszoba kint volt, de fedett az epulet mellett. A teraszon volt egy kis piheno hely, ahol lehetett fekudi, olvasni. Persze en a  vizben toltottem a legtobb idot. A harmadik napon elkezdett esni, de en akkor is bent voltam a tengerben masfel orat. Szuper volt, mert bar biztos hulyenek neztek, de rajtam kivul senki nem volt a vizben, kiveve egy nyilvan skandinav csaladot.

Thaifoldet szerettem, az emberek nagyon kedvesek, ok, a tuk tuk-osok mindig lehuztak, de ez elennen nem lehet mit tenni. Ahogy hirdetik magyukat mar a repteren, a mosoly foldjem es tenyleg, mindig mosolyogtak, vagy nevetgeltek, ha kerdeztem valamit es nem ertettek jol angolul, viszont mindig segiteni akartak. 


A rossz ido sajnos maradt, zuhogott az eso ket napig. Utolso nap bementem a faluba, mert tenyleg nem tudtam  mit csinalni, ott csak bazarozni lehetett meg etterembe menni. Negy napig maradtam Koh Phi Phi-n osszesen. Az elutazasom napjan nagyon durvan esett az eso. A csonakban mig elertuk a falut, mindenki csurom vizesre azott, a tenger hanykolodott es nyilvanvalo volt, hogy valami nagy vihar keszulodik. Mig elertem a csonaktol a kikoto bejaratat, szetaztam, igy az elso kavezoba bementem, kertem vmi reggelit, es gyosan bementem a WCbe hogy atoltozzek. A hajon Koh Lantara csak 3 ora mulva indult, az eso 2 orat esett igy meg maradt egy oram nezelodni.

No comments:

Post a Comment