Pages

Monday 29 June 2015

Junius 24: Bangkok 2



Reggeli utan indultunk vissza Bangkokba, ezuttal kisbusszal. A nagy forgalom miatt kestunk, igy Kate azt mondta hogy egybol kimegy a repterre en meg a szallasra igyekeztem a jo nagy zsakommal-en nem tudom, mi van, de a zsakom mindig no, pedig mar hazakuldtem Delhibol 5,5 kg-t…

Az autopalyat erdekes volt megfigyelni ut kozben, nagyon hangulatos. Nem az a sivar, Europai modell, hogy van a korlat es kesz, hanem itt rozsabokrokkal tarkitott sovenyek, melyek kozul neha kikandikal a kiralyi csalad egy-egy tagjanak orias fenykepe arany keretbe foglalva, de ami meg ennel is redekesebb volt nekem, hogy muanyagbol vagy kobol keszult  (ezt nem sikerult kideritenem) allatcsoportok, ie. ugyanaza az allatfaj, tobbfele meretben, ez lehetett zsiraf, elefant vagy akarmilyen ott honos negy labu -kutya es majom kivetelevel, mert azok ugyis ott teremnek igazibol. Szerintem ebbol mi is tanulhatnank, en orulnek egy-egy itthon honos/amire buszket vagyunk valogatasnak ugy mint szurkemarha vagy diszno csordanak-persze igenyesen megmunkalva- vagy akar kercsen solyom.



Szoval el kellett jutnom a szallasig es mivel mar faradt voltam a zsakkal maszkalastol, egy taxis hiena karmaiba vetettem magam, aki rohadt dragan, 3x aron vitt el a nem tul messze levo szallasra. Az, hogy ez nem az en napom volt, csak ez utan realizatam, ugyanis a szallas, ami leginkabb hostelre emlekeztetett, a megerkezeskor  tajekoztattak, h csak elofeizetes van, kp-ban es plusz kaucio. Na ettol kiakadtam, mivel masnap utaztam Kamodzsaba es baromira nem volt szuksegem cash-re plusz a penzfelvetel kb 5 EUR-ba kerult miden alkalommal. Szoval kivettem a penzt, odaadtam es ezutan megmutattak a szobamhoz  vezeto utat- meredek lepcso a 3. emeletig. Azt hittem osszeesek, de felmasztam, a kulcs nem mukodott, ezert az ajtot rugdostam, ami persze nem ettol nyilt ki, hanem attol, hogy ad hoc meggondolta magat. A szoba amugy korrekt volt, de eleg kicsi, es ugy ereztem magam a deposit fizetes utan, mint valami huligan, akirol azt feltetelezil, hogy elviszi a WC kagylot, vagy a tusolo fejet-mert mas mozdithato nem volt, max az agy, de azt ugysem lehetett volna levinni segitseg nelkul a szuk lepcson. Lementem az utcara es egybol egy utazasi irodaba futottam-amugy ez nem nagy mutatvany errefele, tobb van, mint nemzeti dohanybolt otthon. Megvettem a jegyet a masnap reggel 7kor indulo minbuszra-miutan a repulos opciot, ami nagyon draga volt, kb 150 EUR egy  kevesebb mint egy oras utert elvetettem. Kis seta a varosban, majd nyugovora tertem.

No comments:

Post a Comment