Pages

Monday 29 June 2015

Junius 7-9: Sziget turak 1: Phuket



Mivel majdnem minden szigetre rossz idot mondtak, igy ugy dontottem, h Phuket-ra repulok, mert meg ott turhetonek tunt az ido. Az ut egy oranal kicsit tobb es a repulo nagyon olcso kb 30 EUR volt a jegy. Mivel utoszezon van, a szallasok fel aron vannak, igy egy nagyon jo kis vedeghazban sikerult jo aron szallast talalnom. Az egyedul baja az volt hogy nem volt a strand mellett, amit nem is bantam. Phuket, egy turista rettenette valt az utobbievekben, teljesen nyugati stilusban epult szallodak, barok, ettermek, nyugati kajakkal. Szamomra nyilvanvalo volt, h foszezonban minenki bulizni, berugi es thai noket felszedni jar. Mindenhol minden ki volt irva oroszul, igy egyertelmuen megallapithato volt h kik a celkozonseg. Barplutok egyebkent a fout mellett is voltak, csak ugy a szabadban, szoval ket kocsma kozott feluton is lehet melegiteni. A szexturizmusra valo berendezkedest mutatta, hogy a szobam minibarjanak a listajan volt ovszer is. Beneztem a hutobe, hogy megbizonyosodjak, nem elirasrol van-e szo, aztan az ejjelisekrenyen megtalalat az `A` kotont es a ~B`-t. 

Ket napot voltam csak ott, de nem igazan tudtam mit csinalni, mert az ido rossz volt szoval a strandolas nem lett vona a legjobb otlet. Amugy a vendeghaznak vagy csak 6-8 szobaja lehetett, rajtam kivul csak egy par lakott a velem szemben levo szobaban, akik ki is koltoztek az erkezesem utani este uis elfogyott a viz. A vizet ballonokban szallitjak a kisebb hoteleknek es nem erkezett meg idore a rendeles. En maradtam, mert masnap ugyis indultam tovabb, masresz Nicky, egy thai lany, a hotel vezetoje-mint kiderult a francia tulaj baratnoje/szeretoje, nagyon kedves volt velem: motorral hurcolt a strandra es vissza mert en nem tudok motorozni es o meg nem akarta h gyalofoljak. 


Voltam thai masszazson is, eloszor foot massage-ra mentem, ami itt mint kiderult nem talpmasszazst takar -nem lanyok, nem szexmasszazs- hanem talp plusz labak. Nagyon szuper volt a masszor ezert masnai is visszamentem, egy ora kb 10 EUr-ba kerult.

No comments:

Post a Comment